Stage: ICT / helpdesk medewerker

Functieomschrijving

Zoek je een stage bij een leuk bedrijf waar je de kans krijgt om je kennis in de praktijk te verbreden? Dan willen wij jou graag ontmoeten.

Tijdens de stageperiode werk je op onze Supportafdeling. Deze afdeling is het eerste aanspreekpunt voor allerlei vragen en storingen op het gebied van Hosted (Voip)Telefonie en IT.

Wat ga je doen

  • Het aanspreekpunt zijn voor vragen over en het verhelpen van storingen/ problemen
  • Het verzorgen van de ‘call’ afhandeling
  • Het verzorgen van rapportages over de geregistreerde meldingen
  • Het verrichten van vooronderzoek, het  meedenken in de oplosrichting  en waar mogelijk doorvoeren van de oplossing
  • Het meehelpen bij de uitrol van projecten bij onze klanten

Wat vragen wij

  • Je volgt een MBO opleiding ICT beheer, niveau 4 en je bent er aan toe om op korte termijn stage te gaan lopen
  • Je bent servicegericht en klantvriendelijk en je hebt sterke communicatieve vaardigheden
  • Je bent initiatiefrijk en leergierig
  • Je hebt een no-nonsense mentaliteit en de eigenschappen om goed te kunnen samenwerken
  • Je bent (bij voorkeur) in het bezit van rijbewijs B of je bent op korte termijn in het bezit van rijbewijs B

Wat bieden wij

  • Afwisselende werkzaamheden en uitstekende begeleiding
  • Een dynamische, professionele omgeving met jonge, enthousiaste collega’s en een hecht team waar je de vrijheid krijgt om jezelf te blijven ontwikkelen
  • Een prima stagevergoeding

Geïnteresseerd?

Mail dan jouw CV en motivatie naar m.pinkster@duaconnect.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Voor meer informatie kun je ook telefonisch contact opnemen met Demmy Deetman (038-3030666).